תחזוקת אתר עסקי

בעת הקמת אתר אינטרנט לעסק קטן או לחברה גדולה יש צורך בתחזוקה שוטפת הכוללת הכנסת מידע חדש, עדכון תמונות ולקוחות חדשים וביצוע עבודת קידום אתרים אגרסיבית ונכונה.
בכדי שהאתר יקודם בגוגל ויצליח להניב "פירות" יש לשים דגש על מתן מידע מדויק ואיכותי בנושא המדובר.


התחזוקה השוטפת של אתר אינטרנט לעסק מחולקת למספר נושאים :

  • אופטימיזציית האתר למנועי החיפוש.
  • כתיבת נושאים וקטגוריות המתאימות לנושא האתר.
  • עדכון שוטף של מידע איכותי וחדשני.
  • כתיבת מאמרים בנושא האתר.
  • הכנת האתר להחלפת קישורים.
  • פרסום האתר באינדקסים השונים.
  • הכנסת שירותים ומוצרים חדשים שאנו מציעים.
  • פרסום האתר בבלוגים שונים באותו התחום.
  • השתתפות יומיומית בפורומים תוך מתן דגש לפרסום האתר.

שימו לב – התחזוקה השוטפת זהו החלק החשוב ביותר בעת הקמת אתר אינטרנט,אך גם את השינויים הקיצוניים באתר יש לעשות באופן מבוקר וייחודי,כל דבר שהוא קיצוני עלול לפגוע בדירוגי האתר ובגולשים שנהנים משירותי אתר האינטרנט.

אופטימיזציית האתר – הכנת האתר למנועי החיפוש ,תוך שימוש במילות המפתח הרלוונטיות לאותו עמוד.
כתיבת נושאים וקטגוריות מתאימות לנושא האתר – הדפי קטגוריה הנם הדפים חשובים ביותר ורוב המשקל מופעל עליהם , הגולשים מגיעים לרוב אליהם קודם ומשקיעים את רוב זמנם בנושא המדובר.
עדכון שוטף של מידע חדשני -זכרו כי מנועי החיפוש אוהבים מידע חדש יותר ועדכני יותר,ככל שהאתר יהיה מלא מידע חדשני ורלוונטי כך דירוג האתר יעלה ומידת הרלוונטיות לגולש לפי מילות המפתח תהייה בהתאם.
כתיבת מאמרים בנושא האתר – כתיבת מאמרים בשפה גבוה ואיכותית משפרת את דירוגי האתר בנושא המדובר , שימו לב שיש לכתוב מאמרים מקוריים בלבד ולא להעתיק ממאמרים הקיימים כבר ברשת. גוגל מוריד את הדירוגים עבור תוכן מועתק.
הכנת האתר להחלפת קישורים – החלפת קישורים זוהי מין המלצה של אתר מסוים על אתר אחר , גוגל רואה זאת כיתרון אדיר במידה וההמלצה מגיעה מאתר אחר באותו התחום.
פרסום האתר באינדקסים השונים – כל הוספת קישורים לאתר שלכם מאתרים אחרים יכול להועיל בצורה משמעותית לקידום האתר במנועי החיפוש.

כל פרסום חיצוני או פנימי של האתר באתרים שונים עוזר לקידום האתר ומשפר את תחזוקת האתר השוטפת תוך קידום מסיבי ובמנועי החיפוש.

אנו מציעים תחזוקה שוטפת של אתרי אינטרנט עסקיים בכל התחומים תוך התאמת האתר למנועי החיפוש,דגש עיקרי על חדשנות האתר ,כתיבת תוכן איכותי, כתיבת מאמרים בנושא האתר, השגת קישורים איכותיים מאינדקסים שונים, פרסום בבלוגים חיצוניים ועוד…

שתפו פוסט זה

Share on facebook
Share on whatsapp
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email

מאמרים נוספים בנושא שיווק באינטרנט

מעוניין בשיחת ייעוץ ראשונית חינם לגבי העסק שלך?

השאר פרטים ואנו נחזור אליך בשעות הקרובות, מבטיחים!

לוגו ווב אקטיב - שיווק באינטרנט

חזרו אליי בבקשה לגבי
שיווק באינטרנט