שיווק בדואר אלקטרוני

המטרה העיקרית של שיווק מוצרים או מבצעים באמצעות הדואר האלקטרוני היא לעודד מבקרים וגולשים להיכנס באתר לבצע את הפעולה הרצויה לך , כלומר לבצע רכישה.

כדי לעשות זאת, אתה צריך להציע תמריץ שיווקי וקליט בדואר האלקטרוני המצורף.

ניתן לעשות זאת בכמה דרכים.

זה יכול להיות ע"י שליחת קמפיינים ממוקדים היטב , רלוונטיים ועדכניים . אם אתה שולח את מסעות פרסום בדוא"ל דמוגרפי נכון, הסיכויים גבוהים יותר כי תקבל יחס המרה טוב יותר מאשר תשלח לרשימה גדולה יותר אך פחות רלוונטית.

עם זאת, לא הכל אבוד אם לא הצלחת לבצע מכירה בשליחה הראשונה . אם אתה מסוגל ליצור מערכת יחסים עם הצרכן , שתעודד אותו לחזור ולרכוש מהאתר, יש סיכוי טוב כי תוכל לבצע את המכירה במועד מאוחר יותר .
בניית מערכת יחסים עם הצרכן באמצעות ערוצי תקשורת אחרים שמעניינים אותם . אם יש לך עלון מבצעים למשל ,השתדל לעודד אותם להירשם אליו על ידי מתן הנחה למנויים. לא רק זה יעודד אותם לרכוש ממך , ​​הוא גם מספק את הזדמנות ללכידת הנתונים בצורה המושלמת.

על ידי הוספת נתונים של לקוחות שונים למסד הנתונים שלך וכך תוכל לדוור אותם בעתיד. כל נרשם הנו לקוח פוטנציאלי.

השימוש בנתוני הדוא"ל של צרכנים צריכים להיות מיושמים בזהירות ובכובד ראש. משווקי הדוא"ל הטובים ביותר לא שולחים רק חומר לעידוד מכירה; הם שולחים מסר תקשורתי הנראה כדיאלוג, למשל ייעוץ הנוגע למוצרים שלהם.

אמצעי נוסף רומז דיאלוג הוא לאסוף כמות קטנה של מידע אישי ולפרט בעת שליחת המייל בנוסף לכתובת הדוא"ל שלהם . זה ישמש כדי לבנות יחסים טובים יותר כמו מיילים ממוענים לאנשים, שימו לב זה הוכח כי מייל ממוען ללקוח ספציפי מוכר יותר מאשר לרשימת תפוצה רגילה.

המסקנה כאן היא כי שיווק בדוא"ל הינו ערוץ הכרחי ליצירת מכירות באינטרנט. צרכנים מצפים ליותר מידע מהמומתגים השונים ואם המיילים שלך אינם ממוקדים , אתה מבזבז את הזמן וכסף.