הקמת אתר מכירות

הקמת אתר מכירות, כל מה שרציתם לדעת ולא העזתם לשאול!

אם אתם מעוניינים לסחור באינטרנט , אתם בטוח מבינים החשיבות של השוק האינטרנט וכמובן את הצורך של הלקוח למידע זמין און ליין. חנות וירטואלית מקצועית בעלת מערכת מתקדמת תהפוך כל אתר להצלחה ברשת. ככל שהחנות  הווירטואלית תכיל יותר פונקציות ותהייה מותאמת למנועי החיפוש כך הסיכוי שלה להראות ברשת האינטרנט גבוה יותר.

כמו הבחירה של רוב החברות המובילות במשק, כאשר נכנסו לשוק האינטרנט על מנת למכור ולשווק את המוצרים שלהם לקהל לקוחות אחר בכל מקום בארץ ובעולם. הרי יש ברשותם את כל הקונסטלציה הדרושה לשיווק מוצרים , אז למה לא להגדיל את היקף המכירות בעזרת חנות וירטואלית שפעילה 24/7.

במאמר הבא ישנם 10 סיבות מדוע לבחור במערכת Woo-commerce כמערכת המושלמת עבורך לניהול חנות וירטואלית בכל תחום.

שימו לב שזה רק חלק קטן מהסיבות למה לבחור בנו. לפרטים נוספים אנא צרו קשר…

  • המערכת הווירטואלית Woo-commerce כוללת מנוע חיפוש ידידותי המאפשר ללקוח לחפש בדיוק את מה שהוא צריך  בהתאם לסוג המוצר או לחברה שמייצרת אותו. ניתן לחפש ביטוי מסוים או חלק מדגם של המוצר שאנו צריכים והמערכת בשניות תציג את כל המוצרים מאותה משפחה וכמובן את המוצר המדויק שאנו מחפשים.
  • קבלת תשלומים בצורה מאובטחת. מערכת החנות הווירטואלית כוללת מנגנון PCI המאושר ע"י חברות כרטיסי האשראי ומאפשר לכם לקבל תשלום בצורה מאובטחת ישירות מהלקוח לחשבון הבנק שלכם. כמו כן ניתן להתאים מספר חשבונות סליקה בהתאם לסוג המוצרים.
  • בנוסף במערכת ניתן לקבל תשלום באמצעות חשבון PayPal . המערכת מעבירה ישירות את ההזמנה וסכום התשלום לפייפל שברשותכם ומאפשר לכם לבצע תשלום ולהיות מגובה לאורך כל ההזמנה.
  • מערכת מוצרים קשורים. ברגע שאתם מוסיפים מוצר מסוים למערכת ניתן להוסיף מוצרים קשורים או מוצרים משלימים הקשורים לאותו נושא וכך לחשוף את הלקוח למוצרים נוספים בעת ההזמנה של המוצר המבוקש. בעל האתר שולט איזה מוצרים יופיעו בהתאם לאיזה מוצר.
  • ביקורות וחוות דעת מוצר הוא כלי שיווקי חזק מאוד. למעשה, מחקרים מראים כי גם ביקורות טובות עוזר יותר למכור מאשר בלי ביקורות בכלל. אתה כבעל עסק ומפעיל חנות וירטואלית רוצה פתרון מסחר אלקטרוני המאפשר לך לאפשר ללקוחות לכתוב ביקורות על המוצרים שאתה מוכר . אתה תמיד יכול לבחון את ההודעות לפני שאתה בוחר להציג.
  • מערכת שתחשב עלות משלוח בהתאם לבחירת המוצרים הקיימים בעגלת הקניות.
  • במערכת Woo-commerce ניתן להכניס משקל מסוים לכל מוצר ובסוף ההזמנה האתר יחשב באופן אוטומטי את הסכום הנדרש לצורך שילוח ההזמנה לבית הלקוח.
  • תאימות מלאה עם מערכת אנליטיקס. אתם רוצים לדעת בדיוק איזה עמודים נצפים יותר? מה אנשים מחפשים באתר שלכם? זה הפתרון המושלם בחיבור מהיר למערכת Google analytics. המערכת תאפשר לכם לצפות בכמות הכניסות, כמות הצגת הדפים, אחוזי נטישה, יחסי המרה ועוד…
  • הרשמה למועדון חברים. הרי ידוע שיווק אינטרנטי אגרסיבי בעזרת שליחת מייל וSMS  מקבל תפנית חזקה בשנים האחרונות. בחנות הווירטואלית ניתן לאפשר ללקוח להצטרף כחבר מועדון וליהנות מהנחות קבועות וקופונים המתאימים לחברים בלבד.
  • אפשרות התאמת המוצרים והקטגוריות למנועי החיפוש. המערכת תומכת באפשרות הוספת של תגיות,מילות מפתח כותרות ועוד.. המקלות על מנועי החיפוש השונים לאנדקס ולמצוא את האתר ברשת האינטרנט. המערכת משולבת מנגנון עדכון המעדכן אותו בצורה אוטומטית ברגע שמנועי החיפוש מוציאים אלגוריתמים שונים.
  • בחירת שפות וסוגי מטבעות. המערכת היחידה בישראל שתומכת באופן מושלם בכל השפות. במערכת ניהול התוכן של החנות הווירטואלית ניתן להכניס מידע מוצר בכל שפה. ברגע שהלקוח נכנס לאתר הוא יכול לבחור באמצעות  הדגל הקיים בחלקו העליון של האתר באיזה שפה הוא מעוניין לראות את המידע של המוצר ולרכוש אותו. כמו כן לנהל מערכת מטבעות שתחשב את סכום המוצר בהתאם למטבע שהלקוח רוצה.
  • מערכת באנרים מתקדמת. המערכת תומכת בשלל באנרים מתקדמים המאפשרים פרסום מושלם בכל חלקי האתר. במידה ואתם מעוניינים לקדם מוצר או שירות מסוים, זה בהחלט המקום.

שתפו פוסט זה

Share on facebook
Share on whatsapp
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email

מאמרים נוספים בנושא שיווק באינטרנט

מעוניין בשיחת ייעוץ ראשונית חינם לגבי העסק שלך?

השאר פרטים ואנו נחזור אליך בשעות הקרובות, מבטיחים!

לוגו ווב אקטיב - שיווק באינטרנט

חזרו אליי בבקשה לגבי
שיווק באינטרנט