תחזוקה שוטפת של אתר מכירות

זה לא סוד כי צרכנים סורקים ובודקים באופן מלא ומבוקר את האינטרנט כדי לחקור לגבי המוצרים הנחשקים לפני ביצוע רכישה באתר קניות באינטרנט. קונים רוצים מידע מדויק ומקיף לפני שהם קונים מוצר ממקום מסוים. משווקים אלו מספקים את הקונים לחפש מידע באופן ייחודי יכול להוות אחד מהיתרונות המשמעותיים מפני קמעונאים אחרים המתחרים על המכירה של אותו מוצר.

מספר טיפים חשובים שיש לבצע בעת תחזוקת חנות וירטואלית או אתר קניות

1. דפי המוצר צריכים להיות "קריאים" יותר לסריקת מנועי החיפוש.

יתרון אדיר מול המתחרים שלך , זה במידה והאתר קניות שלך מצליח להגיע לעמודים הראשונים של מנוע החיפוש גוגל במילות המפתח הרלוונטיות למוצר שנמכר אצלך באתר. רישומי מנוע חיפוש אורגניים יכולים להביא תנועה איכותית ישירות לדפי המוצר שלך ללא עלות לכל קליק כמו בקידום אתרים ממומן PPC. אתה יכול להגיע להרבה גולשים נוספים שמועלם לא ביקרו באתר שלך או ידעו שאתה קיים בכלל.
הבעיה העיקרית במכירת מוצרים זהו התוכן הכפול , מנועי חיפוש לא אוהבים תוכן כפול. מנועי החיפוש מחפשים את בתוכן הייחודי ביותר והמתאים ביותר למוצר הנמכר.

זה מכניס אותך למצב בעייתי מבחינת הדירוג במנוע החיפוש גוגל ,במידה ואתה משתמש בעותק קיים וסטנדרטי בתיאור המוצר שלך , כמו רוב בעלי אתרי הקניות שאינם יודעים כי כתיבת תוכן מכירתי וכתיבת תוכן שיווקי וייחודי לוקח זמן וצורך ניסיון רק בהתאמת פרטי המוצר למנועי החיפוש , תוך שימוש במילות מפתח איכותיות ומתאימות לנושא עד סידור הטקסט בעמוד המוצר.
לפעמים התאמת תיאור המוצר באופן מדויק זה כל מה שצריך כדי לעזור לדפי המוצר שבאתר שלך להופיע במנועי החיפוש באופן טבעי. רק חשוב להיות מודע באיזו מילות מפתח חשובות מומלץ להשתמש עבור כל מוצר ,לשמור את מילות המפתח המתאימות בתוכן מקורי ואיכותי ולהבטיח.
זכרו דבר אחד– בעת הקמת מוצר באתר הקניות יש לשים דגש למגוון דברים חשובים שיש לבצע בכתיבת העמוד ותוכן המוצר , כולל חקר מילות המפתח הרלוונטיות לאותו נושא.

2. להפוך כמה שיותר גולשים שמגיעים לאתר הקניות שלכם לקונים.

בואו נודה בזה. רוב התיאורים שבעלי אתרי הקניות מכניסים הנם משעממים ולא מובנים כלל. לרוב אנו רואים בעלי אתרים המפרסמים את תכונות המוצר שלא באמת מעניינות אותנו הגולשים , לכן עדיף לכותב כמה מילים על יתרונות המוצר הזה מול האחרים וכיצד מתבצע השימוש באותו מוצר. תחזוקה שוטפת של אתרי מסחר וחנויות וירטואליות מחייבת תיאורי מוצר הכתובים היטב באופן מדויק ומותאם לגולש ולמנועי החיפוש.

גם במידה ואתה מציע סחורות שכבר קיימות אצל המתחרים שלך ברשת האינטרנט , מומלץ לך להטמיע את היתרונות שלך מולם ולמה דווקא שהקונה יקנה אצלך ולא אצלם ,למה המוצר שלך טוב יותר והשירות שתיתן לו בעתיד יהיה מקיף ושירותי יותר. לאו דווקא המחיר מדבר , לפעמים המחיר הזול יכול לבוא לרעתם של המתחרים שלך באותו תחום של אתר הקניות שלהם , גולשים לא מחפשים רק מוצרים זולים , מהסיבה שזה מעלה בהם חשש קטן בנושא איכות המוצר והעסק שמשווק אותו.

3. התאמת החנות הוירטואלית שלך לקהל הפוטנציאלי שאליו אתה פונה.
קחו למשל חנות אינטרנטית בתחום הגאדג'טים , הרי הקהל שאנו פונים אליו מחפש טכנולוגיה וחדשנות ולכן אנו צריכים להציע את המוצרים החדשניים ביותר עם התיאור "המפוצץ" ביותר וכמובן להתאים את אופי האתר תוך כדי דגש שהאתר יהיה בעל התאמה מדויקת לבניית אתר סלולרי.

אנו משתדלים לכתוב כמה שיותר מידע מדויק לגבי המוצר תוך מתן חווית גלישה מדהימה לגולש לצורך ביצוע המכירה. במהלך התחזוקה השוטפת של אתר קניות אנו בודקים את המחירים של המתחרים,באילו מילות מפתח הם שמים דגש ולפני זה מתכננים את כתיבת התכנים לאתרי מסחר וחנויות באינטרנט, התאמת האתר למנועי החיפוש ועוד…

שתפו פוסט זה

Share on facebook
Share on whatsapp
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email

מאמרים נוספים בנושא שיווק באינטרנט

מעוניין בשיחת ייעוץ ראשונית חינם לגבי העסק שלך?

השאר פרטים ואנו נחזור אליך בשעות הקרובות, מבטיחים!

לוגו ווב אקטיב - שיווק באינטרנט

חזרו אליי בבקשה לגבי
שיווק באינטרנט