קידום ממומן בגוגל, מידע בסיסי אך חשוב במיוחד

במאמר זה אתייחס ליסודות הבסיסיים ביותר בעת הקמת מסע פרסום ממומן בגוגל.

המטרה שלי היא לתת לכם הבנה בסיסית אך  מקצועית וחשובה לגבי אופן הצגתם של מסעות הפרסום הממומן.

המאמר משמש כמילון בסיסי של המונחים הנשמעים ביותר בעולם הקידום הממומן PPC ברשת החיפוש גוגל.

ראשית נבחן מהו קמפיין ממומן מבוסס מילות מפתח?

קמפיין ממומן מבוסס מילות מפתח הוא הקמפיין הבסיסי ביותר. מסע הפרסום מתבצע ברשת החיפוש כלומר במקום שבו אנשים מחפשים שירות מסוים וכתגובה לשאילתה שהם מקישים בגוגל אתם עולים עם מודעה מושכת את העין ומתאימה בצורה המדויקת ביותר למה שהמשתמש חיפש. ככל שהמודעה מתאימה ודומה יותר לשאילתה של הגולש כך הסיכוי שהוא ילחץ על המודעה הוא גבוה יותר וכמובן הסיכוי לקבלת ליד הוא גדול יותר. אני קורא לזה קמפיין הנותן "מענה לצורך" של הגולש, כלומר הוא כבר חיפש משהו שהוא צריך ואנו נעלה שם בדיוק בזמן המתאים עבורו.

החשיבות הגבוהה בקמפיין זה היא להשתמש במילות מפתח ממוקדות ככל שניתן בצורה ממוקדת ומתאימה למודעה ולעסק שלך. התחרות חייבת להיות על סוג מסוים או ממוקד יותר.

אני אתן דוגמה:

בעלים של חנות בגדים שמעוניינים להתחיל ולקדם את עצמו ברשת. האם הוא יתחרה על המילה חולצה או מכנס באמת יביא לו את התוצאות שאותן הוא רוצה? אני אומר בצורה חד משמעית לא! המילה היא כללית מדיי, כמות החיפושים היא גבוה במיוחד וכמובן התחרות עליה היא מטורפת (מכיוון שהיא קיימת במגוון רחב של שאילתות חיפוש ומודעות שבעלי עסקים מפרסמים). לכן חקר מילות המפתח חייב להיות ממוקד, מסודר וכמובן שהמודעה חייבת להיות תואמת בצורה זהה ככל שניתן.

בקמפיין המבוסס מילות מפתח לרוב משתמשים בקבוצות מודעות.

יצירת קבוצות מודעות ליצירת קמפיין ממומן בגוגל

במידה ונחזור לאותו בעל עסק של חנות בגדים.

כדי שיוכל לבחון טוב יותר מה עובד ומה לא, ההמלצה היא להקים קבוצת מודעות לכל תחום: מכנסיים, חולצות, הנעלה וכו' …

בכל קבוצת מודעות יש להקים מספר מודעות מתאימות לאותו תחום. המודעות יכולות לכלול שמות מתחרים, שמות מותגים שהוא מחזיק במלאי, סוג בגד ועוד.

בכל קמפיין שאנו מעלים אנו מעודדים לבצע את הקמפיין בצורה המפורטת ביותר כדי שנוכל לבחון אותו בעתיד ולנתב אותו בהתאם לחיפושים ולגולשים שמעוניינים לצרוך את השירותים.

יצירת מודעות מתאימות לצורך קידום ממומן בגוגל

המודעות עצמן זה בעצם המודעות שאותו גולש נחשף אליהם ברגע שהוא מחפש בגוגל שירות או מידע מסוים. זה מה שיגרום לגולש ללחוץ על המודעה ולהיכנס לדף הנחיתה או לאתר שלכם לצורך בחינת השירות או המוצר שאתם מציעים. המודעה חייבת להיות ברורה, נוחה וידידותית למשתמש והכי חשוב מתאימה לשאילתת החיפוש שהגולש הקיש בעת החיפוש בגוגל.

לסיכום – החלק העליון והכללי ביותר הוא הקמפיין עצמו, לאחריו מגיע קבוצת המודעות הרלוונטית ולאחריה המודעה עצמה. מהכללי אל הפרט ומהמקיף לספציפי.

שתפו פוסט זה

Share on facebook
Share on whatsapp
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email

מאמרים נוספים בנושא שיווק באינטרנט

מעוניין בשיחת ייעוץ ראשונית חינם לגבי העסק שלך?

השאר פרטים ואנו נחזור אליך בשעות הקרובות, מבטיחים!

לוגו ווב אקטיב - שיווק באינטרנט

חזרו אליי בבקשה לגבי
שיווק באינטרנט