קידום אתרים אורגני On-Page

קידום אתרים אורגני מבוסס ON-PAGE  כלומר בתוך הדף הם אותם אלמנטים או מידע המפורסם אצלך באתר האינטרנט. אלה הדברים שיש לך שליטה מלאה עליהם, כלומר אתה יכול לפעול לשיפור הגורמים הללו לאורך זמן על ידי ביצוע שיטות העבודה מומלצות ומתאימות לקידום אתרים אורגני. זה הרבה מעבר לשיווק התוכן שלך או שינויים בקוד של האתר שלך לצורך התאמתו למנועי החיפוש.

להלן כמה טיפים שביצוע שלהם בדף  ON-PAGE יכולים לעזור לך לשפר את דירוג האתר שלך במנועי החיפוש:

שימוש נכון בתגיות כותרות – תג הכותרת בכל עמוד מודיע למנועי החיפוש על מה העמוד שלך מדבר. הכותרת צריכה לכלול הן מילת המפתח שבה התוכן מתמקד ואת שם העסק שלך בצורה הטובה והברורה ביותר.

תיאור מטא של העמוד/האתר שלך – תיאור המטא באתר האינטרנט שלך מספר למנועי חיפוש קצת יותר על מה עוסק כל עמוד. זה משמש גם למבקרים האנושיים שלך בכדי להבין טוב יותר על מה הדף עוסק ואם הוא רלוונטי עבורם. זה אמור לכלול את מילת המפתח שלך ולספק מידע קצר ומתומצת פרטים בכדי לספר לקורא על מה התוכן באותו עמוד.

שימוש נכון בכותרות משנה במסגרת התוכן של המאמר– לא רק שכותרות משנה מקלות על התוכן שלך למבקרים לקרוא ולהתמצא באתר שלך, אלא שהוא יכול גם לעזור בשיפור הקידום אתרים אורגני וממומן. אתה יכול להשתמש בתגי H1, H2  וכן הלאה כדי לעזור למנועי חיפוש להבין טוב יותר על מה התוכן שלך.

ביצוע קישורים פנימיים בין עמודי האתר – בניית קישורים פנימיים, או היפר-קישורים לתוכן אחר באתר שלך, יכולים לעזור למנועי חיפוש ללמוד יותר על האתר שלך. לדוגמה, אם אתה כותב פוסט על הערך של מוצר או שירות ספציפיים, אתה יכול לקשר לדף המוצר או אותו שירות ספציפי המפורסם באתר שלך.

שימוש נכון בתמונות ותגי ALT – אם אתה משתמש בתמונות באתר האינטרנט שלך או במרכז התוכן הקיים בבלוג שלך, תרצה לכלול גם את מילת המפתח או הביטוי שלך בשם התמונה ותג alt. על ידי הכללת מידע זה, אתה מחזק את נושא העמוד ומאפשר למנועי החיפוש להבין טוב יותר במה העמוד עוסק. זה יעזור למנועי חיפוש לאנדקס טוב יותר את העמודים שבהם מופיע תמונות שלך או תמונות אשר עשויות להופיע כאשר משתמשים מבצעים חיפוש תמונות בגוגל.

כשאתה ממקם אסטרטגית את מילות המפתח והביטויים שלך בתוך הדפים באתר שלך, חשוב להימנע מפרסום מוגזם ומופרז שלהם. גוגל ומנועי חיפוש אחרים יענישו את הדף שלכם אם הם ינסו להשתמש במילות מפתח יותר מדי פעמים לאורך התוכן.

בנוסף, ברצונך לוודא שכל פיסת תוכן מתמקדת במילת מפתח אחת או שתיים בלבד. זה עוזר להבטיח כי התוכן שלך הוא ספציפי ורלוונטי. ניסיון להתמודד עם יותר מדי מילות מפתח בבת אחת עשוי להשפיע לרעה על אופטימיזציה למנועי החיפוש שלך, מכיוון שלעתים קרובות הוא גורם לתוכן לא ממוקד ודל.

בעוד שתוכן אתרים ממלא תפקיד חיוני בדירוג מנועי החיפוש שלך, חשוב לקחת בחשבון את ארכיטקטורת האתר שלך. חלק מתהליך האופטימיזציה הוא להבטיח הגדרת קידום אתרים בכל חלקי דפי האינטרנט שלך. אתה רוצה להשתמש בעיצוב אתרים שמקל על מנועי החיפוש לסרוק את הדפים והתוכן שלך.

נושאים חשובים שיש לטפל בהן בעת ביצוע קידום אתרים אורגני ON-PAGE

בניית קישורים פנימיים בין הדפים שלך, יצירת מפת האתר והגשתו למנועי חיפוש יכולים לשפר את יכולת הסריקה של האתר שלך ולהעניק למנועי החיפוש הבנה טובה יותר של התוכן שלך.

חשש נוסף בכל הנוגע לארכיטקטורת האתר שלך הוא אם האתר שלך ידידותי לנייד או לא. צרכנים רבים מחפשים מידע ומותגים במכשירים הניידים שלהם.

עליך לוודא שמשתמשים אלה מסוגלים להציג, לקרוא ולנווט באתר שלך מהמכשיר הנייד שלהם. זה לא רק זה משפיע על חווית המשתמש, אלא שהוא יכול גם להשפיע על אופטימיזציית האתר שלך והקידום האורגני שלו בגוגל.

שתפו פוסט זה

Share on facebook
Share on whatsapp
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email

מאמרים נוספים בנושא שיווק באינטרנט

מעוניין בשיחת ייעוץ ראשונית חינם לגבי העסק שלך?

השאר פרטים ואנו נחזור אליך בשעות הקרובות, מבטיחים!

לוגו ווב אקטיב - שיווק באינטרנט

חזרו אליי בבקשה לגבי
שיווק באינטרנט