כתיבת תוכן לאתר קניות

כתיבת תוכן לאתר קניות

כתיבת תוכן לאתר קניות – הינה כתיבה מיוחדת המשלבת מחשבה ושיקולים רבים מצד הכותב.
כיום באינטרנט קיימים מספר רב של אתרי מכירות בכל מיני תחומים , אז מה בעצם מייחד אתר מכירות אחד מהשני?
את התשובה לשאלה אתם תגלו בהמשך הכתבה.

בעת הקמת אתר קניות וירטואלי שמטרתו העיקרית היא למכור מוצר ברשת האינטרנט יש להבין כי הגולש שנכנס לאתר אינו רואה את המוצר ,החנות או המוכרים שעומדים מולו.
הגולש יושב מול המחשב בביתו עם הכוס תה וגולש לו בכיף באתרי האינטרנט השונים , אז איך תוכלו למשוך את אותו גולש לאתר שלכם? למה דווקא שהוא יבחר בכם כנתוני שירותים?
ראשית, יש להבין כי מי שקובע את החוקים זהו בעצם מנוע החיפוש , תפקידו כשמו הוא. גולש אשר מקיש מילת מפתח או ביטוי מסויים במנועי החיפוש מצפה לקבל את האתר הממוקד והמדויק ביותר בנוגע למה שהוא מחפש.
מטרתו העיקרית של מנוע החיפוש בעצם זה לספק את המידע המהימן יותר לצרכיי הגולש , אז איך בעצם הוא יודע איזה אתר רלוונטי יותר לתוצאות החיפוש.

נקודות למחשבה בעת כתיבה מכירתית לאתרי קניות:

כתיבת התוכן המכירתי חייב להיות מדויק.

התוכן שלנו זה בעצם איש המכירות שלנו.

מכירה מתבצעת רק כאשר אמון בן המוכר לקונה.

אתר מכירתי חייב להיות קל ופשוט לתפעול.

מענה זמין ומהיר לכל שאלה או בקשה.

במאמר הבא אנו נתמקד בעיקר ב3 הנושאים הראשונים.

כתיבת תוכן לאתר קניות מדויק לפרטי המוצר : הרי כולם יודעים שכל עסק מתבסס בעיקר על לקוחות חוזרים ולכן צריך להבין ההזמנה הראשונה של לקוח מסוים באתר בהחלט יכולה לשקף האם הוא יזמין שוב או לא. מלבד שהתוכן המכירתי באתר חייב להתמקד במכירה הוא צריך להיות גם מובן ונגיש לגולש. חשוב לציין את מידות המוצר או פרטי השירות המדויקים ביותר. זכרו כי הלקוח אינו רואה את המוצר לפני הרכישה וכי הוא מסתמך בעיקר על התמונות והתוכן המכירתי שהצגתם בדפי המוצר.

התוכן שלנו זה בעצם איש המכירות שלנו : ברגע שגולש מעוניין לרכוש דרך אתר האינטרנט שלכם הוא בעצם לא מכיר אותכם,לא יודע מול מי הוא עומד ולא יודע איזה מוצר הוא יקבל בדיוק. כתיבת התוכן המכירתי חייב להיות מדויק בכדי שהגולש לא יתאכזב ברגע שיקבל את המוצר. אכזבת הגולש בעת קבלת המוצר יגרום להחזרתו ולפידבק שלילי מהקונה , הרי גרמתם לו לחכות , ללכת לדואר ולשלוח בחזרה. ומה שבטוח שהוא לא יחזור לקנות אצלכם שוב.

תהליך המכירה מתבצע שקיים אמון בן המוכר לקונה : כל תהליך מכירה מבוסס על אמון , ברגע שיש אמון יש מכירה! הרי הגולש לא יכניס פרטי כרטיס אשראי או פרטים אישיים במידה ויש לו אפילו מעט ספק בנוגע לאותו אתר מכירתי. בכתיבת התוכן לאתר מכירות יש לשלב גם תמונות של החנות או המוכר , מיקום מדויק היכן  שהעסק נמצא וכמובן טלפונים זמינים ליצירת קשר. כל הקריטריונים החשובים לביצוע עסקה באינטרנט.

  • שתף את הפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

צור קשר
WhatsApp chat