המדריך להקמת עמוד עסקי מצליח בלינקדאין

פלטפורמת הלינקדאין הוכחה כאפיק הפרסום הטוב ביותר לעסקים הפונים לקהל העסקי B2B תוך כדי מציאת הגורמים הרלוונטיים בצורה מדויקת ומפולחת, איך אני קורא לזה "בחירה בפינצטה" של האנשים שאליהם אנחנו מעוניינים לפנות.

התקופה הקרובה היא הזדמנות מצוינת להגדיל את המותג שלך ולהגיע לאנשי מקצוע נוספים מכל התחומים. רשת עסקית זו מסייעת לך להשיג את יעדי השיווק המסחריים שלך בכך שהיא מאפשרת לך לפתח מערכות יחסים עם אנשי מקצוע מקבילים, לקוחות רלוונטים או עובדים שאתה מעוניין לשכור לשירותך.

במדריך "הדרך להקמת עמוד עסקי מצליח בלינדקאין" נציג לכם מהם הטיפים החשובים ביותר בעת הקמת דף עסקי לחברה או לעסק שלכם בפלטפורמת הלינקדאין.

ראשית, מומלץ מאוד להגדיר גם פרופיל אישי שלכם וגם עמוד מקצועי לחברה שלכם.

בדרך זו אתה יכול ליצור קשר באופן אישי עם אנשי מקצוע בתעשייה, להתחבב עליהם, להעיר על הפוסטים שלהם ולפרסם מאמרים הקשורים אליך באופן אישי, כמומחה בענף.

לעומת זאת בדף החברה, ניתן להקצות מישהו מתוך החברה שמכיר אותה בצורה הטובה ביותר לצורך ניהול דף החברה. בדף החברה ניתן לשתף את כל המאמרים שנכתבו על ידי אנשים בתוך החברה, וכן להציג תמונות וסרטונים של של אירועי חברה, פרויקטים גדולים או כל כנס עסקי שאתם שותפים בו.

השלם את פרופיל החברה שלך באופן מלא ומדויק בעמוד העסקי בלינקדאין​

האם ידעת שדפי חברה הקיימים בלינקדאין מקבלים פי 2 חשיפה מעמודים עסקיים שהמידע בהם אינו שלם?

אנא ודא שבדף שלך יש את כל הנושאים הבאים בצורה מלאה לחלוטין:

  • לוגו החברה באיכות גבוהה
  • תיאור חברה בצורה מדויקת וברורה
  • הכתובת של אתר האינטרנט שלכם
  • גודל/כמות העובדים החברה
  • תחום עיסוק של החברה
  • סוג החברה
  • מיקום העסק והיכן אתם מציעים את השירותים שלכם.

על מנת להשלים את הפרופיל שלך באופן מלא, עבור לדף החברה שלך ב- LinkedIn ולחץ על העיפרון המופיע בצידו

סקירה כללית של החברה שלך בעמוד העסקי באינסטגרם.

בעמוד זה ניתן לשנות ולעדכן את המידע לגבי החברה שלך, בין הפרטים הניתנים לעדכון:

המידע לגבי החברה המופיע בעמוד הלינקדאין העסקי

הקפידו להעלות לוגו של חברה ברזולוציה גבוהה ותמונת שער שתגרום לגולש להכיר את המותג שלכם. בנוסף אנו ממליצים למלא תוכן במקום המיועד "עלינו" או באנגלית "About us" שהמטרה העיקרית היא לספק למבקרים מידע נוסף אודות העסק שלכם.

מתחת לתוכן שציינו בדף "עלינו" תוכלו למצוא שדות חשובים נוספים למילוי:

פרטי יצירת קשר של החברה

יש להכניס את כל המידע החשוב בעת הקמת הפרופיל המלא של החברה. יש להכניס תוכן רלוונטי כגון: כתובת אתר, גודל חברה, ענף, סוג ומיקום. כל אלה הם מרכיבים חשובים שיעזרו לדף העסקי שלכם להיראות טוב ומקצועי יותר ועקב כך נראות מקצועית יותר לחברה שלכם.

יצירת פרסומים באופן קבוע בזמן מוגדר מראש

לפי נתוני צוות לינקדאין, עסקים המפרסמים לפחות פעם בחודש משיגים עוקבים פי 5 מהר יותר מאלו שלא מפרסמים בתדירות קבועה.

בנוסף הם הוסיפי כי דפי חברה עם לפחות 150 עוקבים מקבלים בדרך כלל פי 4.5 יותר צפיות מדפים עסקיים אשר עם פחות עוקבים!

עליכם לשאוף ולפרסם לפחות פעם בשבוע בדף החברה שלכם כדי להראות לעוקבים שלך שיש ענין בחברה שלך. ההמלצה שלנו היא פרסום של פעמיים בשבוע פוסטים מגוונים שעלולים ליצור מעורבות בקרב הקוראים. כדי לפרסם בעקביות בדף העסקי שלך, הגדר לוח זמנים מותאם לפרסום עתידי. כך בעצם תוכל בקלות ובמהירות לתזמן פוסטים לדף שלך בצורה אוטומטית לגמרי.

איך הפרסום בלינקדאין צריך להיראות?

גילינו שתוכן הלינקדאין שלנו מצליח מאוד אם אנו כוללים את הדברים הבאים:

– תיאור ממוקד ופשוט המסביר על מה הולך להיות הפוסט הבא.
באמצעות תיאור זה ניתן לספק לאנשים ולעוקבים את המידע הבסיסי אודות הפרסום שלך ולאפשר להם להיכנס פנימה ולצרוך בצורה טובה יותר את המידע שפרסמת.

– תמונות איכותיות בעלות מראה נקי ומסודר.

– יצירת Hashtags מתאימים לתוכן המפורסם, זוהי דרך נהדרת להגדיל את הנראות של התוכן שלך לקהלים חדשים.

– הוסף אמוג'ים, שאלות ונקודות כדי לשפר את מראה הפוסט והתחושה לגבי התוכן שלך

פרסמו מחדש את התוכן המוביל ביותר שלכם בעמוד העסקי בלינקדאין

אם אתה מגלה שבדף העסקי שלך יש תוכן איכותי שעורר הרבה מעורבות בקרב הגולשים והעוקבים אנו ממליצים לך לפרסום אותו שוב פעם אך בצורה מעט שונה. וזאת מכוון שישנם אלגוריתמים מתוחכמים של לינדקאין שמאפשרים רק לאחוז קטן מאוד בין 2%-5% מהעוקבים שלך לראות את הפוסטים שלך בעדכונים שלהם.

אתה יכול למצוא את הפוסטים המובילים שלך בקטע הניתוח בלוח הניהול של העמוד העסקי. בחר את דוח ההודעות ולחץ על "הפופולרי ביותר".

יותר מ-150 אלף מאמרים אורגניים המתפרסמים באמצעות אנשים פרטיים ודפים עסקיים מדי שבוע בלינקדאין, עם זאת, יותר תוכן פירושו פחות מקום בעדכוני החדשות, מה שאומר שחשוב לשלב אסטרטגיית שיווק מתאימה לשני הפרמטרים יחד.

לרתום את העמיתים והעובדים שלך לדף העסקי בלינדקאין

אחת הקבוצות המשפיעות ביותר על אנשים שיכולה לעזור לך בשיווק הדף שלך בלינקדאין הם העמיתים והעובדים שלך. כאשר הם מופעלים, הם יכולים להגביר את תוכן הלינקדאין שלך ובמקביל להגדיל את הנראות של דף העסקי שלך ברשת האינטרנט.

כמה דרכים לרתום את העובדים שלך שיקחו חלק בדף העסקי שלכם:

  • עודדו עמיתים להשתמש ולשתף את התוכן שלכם

עידוד הקולגות והעובדים שלך לעסוק בפוסטים שלך יעזור לתכנים שלך להתפשט בכל מקום ברשתות החבריות שלהם וכך תגדל החשיפה של העסק שלך בלינקדאין ומחוצה לה. כפי שמתברר, האנשים הקרובים ביותר אליכם יכולים להיות הנכס הגדול ביותר בהגברת המודעות לעסק שלכם בלינקדאין וברשתות החברתיות.

  • עודדו עובדים למלא ולעדכן את הפרופילים שלהם בלינקדאין

כיצד משפיעים הפרופילים האישיים שלך ושל העובדים שלך על המותג ועל האסטרטגיה השיווקית של העמוד העסקי שלך בלינקדאין.

ברגע שכל העובדים שלך בעלי פרופילים אישיים בלינקדאין והם מקושרים כעובדים לדף העסקי שלך, העסק עצמו מקבל חשיפה אדירה לכל החברים שלהם והחברים של החברים שלהם. בכל צפייה בפרופיל אישי בין הדברים הראשונים שרואים זה התפקיד של הבנאדם ומקום העבודה שלו. קחו לדוגמה חברה שיש לה 70 עובדים ולכל עובד יש פרופיל עם מאות חברים. ברגע שאותו עובד מוסיף את העסק שלכם כמקום עבודתו זה הופך את העסק שלכם גלוי לכל חבריו. הם בוודאי יכנסו לראות מה עושה החברה שבה חבר שלהם עובד, יראו התעניינות ואף יעקבו אחר הפעילות שלה.

קידום הדף העסקי גם מחוץ ללינקדאין

אין ערוץ שיווקי אחד ויחיד שיכול לרוץ לבד. כל פלטפורמה נתמכת בפלטפורמה אחרת, כלומר יש חובה להשקיע במגוון פלטפורמות או רשתות חברתיות שונות במקביל. יש צורך לבצע התאמה לעסק שלכם בכל רשת ורשת בכדי להתאים לקהל היעד ולתחום העיסוק.

אנו ממליצים על כמה אסטרטגיות לקידום משולב של הדף העסקי שלכם בכדי לחוות את קצב הצמיחה המרבי:

קישור ישיר לדף העסקי שלך בלינקדאין בכל פלטפורמה שיווקית כגון: ניוזלטר שנשלחים ללקוחות שלכם,  חתימות העובדים בדואר האלקטרוני ואתר האינטרנט שלכם.

אפשרות נוספת היא גם לשלוח לכל החברים בוואטסאפ או בלינקדאין קישור ישיר לעמוד ולבקש מהם שיעקבו ויחשפו גם את החברים שלהם לדף העסקי.

ישנם גם כפתורים הניתנים להוסיף לאתר שלך עם קישור ישיר לעמוד העסקי בלינקדאין. הכפתור הזה גורם לגולשים שמגיעים לאתר שלך לקרוא קצת אודות העסק ולהצטרף למעקב אחר המידע שאתם מפרסמים בדף העסקי שלכם.

מטרתו העיקרית של מדריך זה להסביר ולהציג לכם בצורה בסיסית ומובנת מהי פלטפורמת הלינקדאין וכיצד ניתן לקדם את העסק שלכם באופן עצמאי ברשת זו.

שתפו פוסט זה

Share on facebook
Share on whatsapp
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email

מאמרים נוספים בנושא שיווק באינטרנט

מעוניין בשיחת ייעוץ ראשונית חינם לגבי העסק שלך?

השאר פרטים ואנו נחזור אליך בשעות הקרובות, מבטיחים!

לוגו ווב אקטיב - שיווק באינטרנט

חזרו אליי בבקשה לגבי
שיווק באינטרנט