היסודות הבסיסיים בקידום אתרים

מהם היסודות הבסיסיים בעת קידום אתרים ברשת האינטרנט

ראשית : אופטימיזציית האתר למנועי חיפוש

אופטימיזציה האתר למנועי חיפוש היא פעולה ש"מנחה" את גוגל כיצד לקרוא ולאנדקס את האתר שלנו.
במידה והאתר חדש ואתם נמצאים בשלבי בניית אתר אינטרנט עסקי מומלץ לבצע את השלבים הבאים בדי שהאתר יתקדם באופן טבעי ויוכל למשוך מבקרים וגולשים חדשים על ידי זכיית דירוג גבוה יותר בעת חיפוש מילות מפתח מסוימות במנועי החיפוש.

במאמר הבא נסבור מהם השלבים הבסיסיים בביצוע אופטימיזציה של אתר אינטרנט למנועי החיפוש. לצורך הבנת נושא האופטימיזציה לעומק יש להבין כמה דברים עיקריים :

  1. איך הגולשים מתנהגים בעת חיפוש במנועי החיפוש ומה המילות מפתח שהם מקישים בכדי לרכוש מוצר או שירות מסוים.
  2. כמה זמן לפנינו המתחרים שלנו קיימים וכמה הדירוג שלהם גבוה במנועי החיפוש.
  3. באילו מילות מפתח או ביטויים המתחרים שלנו חלשים יותר.

לאחר שזיהית מספר ביטויי חיפוש עיקריים או מילות מפתח שהם פוטנציאלים לקידום אתרים באינטרנט אתה בהחלט מוכן ליצירת תכנית אופטימיזציה של מנועי חיפוש עבור אתר האינטרנט שלך. ראשית,מומלץ לבדוק את אתר האינטרנט שלך ולברר האם יש לך תוכן איכותי ומועיל יותר מהמתחרים שלך , כלומר האם יש קשר הדוק בין המילות מפתח או הביטויים שאתה רוצה לקדם לבין נושא התוכן הכתוב בעמודי האתר. אתה חייב דף תוכן אחד מינימום הכתוב היטב ושעמוד זה יכול להוות יתרון לגולש שמחפש את אותה מילת המפתח. כל דף צריך להיות ממוקד לחלוטין באותה מילת מפתח ספציפית.

אין די בביצוע קישורים רגילים ולהמתין שהדירוג בגוגל יעלה , ביצוע קישור ממקורות שונים לאתר האינטרנט בהחלט יכול להניב תוצאות רק אם הוא מתקיים באופן נכון ומדויק  כלומר במידה ואתה מחליט לקשר קישור רלוונטי לנושא תדאג שאותה מילת מפתח תהיה שתולה במאמר באופו נכון ותקין.

בניית תכנית אופטימיזציית אתר אינטרנט למנועי החיפוש.
הדברים העיקריים שיש לשים דגש בעת הקמת אתר חדש או אופטימיזציה של אתר אינטרנט קיים במנועי החיפוש :

1.בכל דף חייב שיהיה כותרות , תיאורים ומילות מפתח רלוונטיות לנושא תוך כתיבת תוכן ייחודי ולא מועתק! תוכן מועתק עלול לפגוע משמעותית בדירוג האתר במנועי החיפוש.

2.כתוב את התוכן באתר בצורה מסודרת לפי כותרות ומשפטי מפתח בכדי שדרכי התמצאות הגולש באתר יהיה נוח יותר וכך הגולש יוכל להשיג את המידע הרלוונטי לגביו.

3.השתמש בקישורים חכמים בתוך האתר שלך , לצרכיי ניווט הגולש למקומות שהוא מעוניין בהם ולנושאים שמעניינים אותו , זכור כי חווית הגולש הנה אחד הדברים העיקריים שגוגל בוחן ומדרג על פיהם.

4.השתמש Webmaster Tools לצורך בניית מפת אתר , ומעקב לאחר השגיאות שקיימות באתר במידה ואכן קיימות.

5.במידה ואתר האינטרנט שלך הוא אתר חדש ברשת , השתדל להגיש אותו לכמה שיותר מנועי חיפוש ולהמליץ לאינדקסים גדולים לצורך פרסום האתר , זכור ככל שיש לך יותר קישורים נכנסים באותו תחום האתר כך הדירוג שלך מגוגל יעלה ותזכה לתנועה רבה יותר במנועי החיפוש..

6.סבלנות – אומנם זה האחרון בסדר אך זכור כי סבלנות היא מילת מפתח מאוד חשובה בתהליך של התאמת האתר למנועי החיפוש וקידום אתר האינטרנט בגוגל במיוחד ובמידה האתר הוא חדש ברשת גוגל לא חוזר לאנדקס אותו לעתים קרובות מה שיכול לגרום לאתר שלך לא להראות כלל במנועי החיפוש בתקופה הראשונית של הקמת האתר.

אנו WEBACTIVE  נעמוד לרשותכם בכל שאלה או בקשה בכל תחום בניית האתרים וקידום האתרים. אנו כאן בשביל להראות לכם מהם הכלים הבסיסיים שיש לבצע לפני הקמת פרויקט מאתגר של אתר אינטרנט עסקי מצליח.

שתפו פוסט זה

Share on facebook
Share on whatsapp
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email

מאמרים נוספים בנושא שיווק באינטרנט

מעוניין בשיחת ייעוץ ראשונית חינם לגבי העסק שלך?

השאר פרטים ואנו נחזור אליך בשעות הקרובות, מבטיחים!

לוגו ווב אקטיב - שיווק באינטרנט

חזרו אליי בבקשה לגבי
שיווק באינטרנט