האם כדאי לפרסם עסק בפייסבוק?

אז למה כדאי לפרסם בפייסבוק כשיש כל כך הרבה אפשרויות אחרות, גם באופן מקוון וגם לא מקוון שבהם תוכל לפרסם את העסק שלך.

כמעט כולם יודעים שאפשר לפרסם בפייסבוק, יש הרבה דרכים ואמצעים שניתן להגיע ללקוחות חדשים דרך הרשת החברתית העצומה הזאת,  אבל לעומת זה יש גם הרבה תפיסות שגויות וטעויות שאנשים עושים בעת פרסום העסק שלהם.

הרבה אנשים חושבים שפרסום ברשת החברתית פייסבוק לא תועיל להם לקידום העסק שלהם או להגדלת כמות הלקוחות שלהם. הם בעיקר חושבים שאנשים נמצאים בפייסבוק רק בשביל הפן החברתי.

האמת, פייסבוק היא פלטפורמת פרסום אפקטיבית להפליא כאשר משתמשים בה בצורה מקצועית וממוקדת.

עלות נמוכה לחשיפה גדולה

הפרסום הרבה יותר זול מאשר מהרבה פלטפורמות פרסום מקוונות אחרות.

אם אתם עושים את הפרסום בצורה ממוקדת ונכונה הסיכוי שלכם להחזיר את ההשקעה הוא גבוה במיוחד. עלות ההקלקות, הצפיות או כל פרמטר אחר הוא זול יותר משאר הפלטפורמות, מה שאומר שבעזרת תקציב קטן מאוד תוכלו להעלות את הפרסום או הסרטון שלכם בפני אלפי אנשים.

 סיבה מרכזית נוספת לכך שפרסום בפייסבוק כה יעיל היא בגלל ההוכחה החברתית המיידית שהמודעות שלך יכולות לקבל בכל רגע נתון.

 רואים תוצאות מהפרסום בשטח כבר מהימים הראשונים

כולנו יודעים שפרסום מפה לאוזן הוא סוג הפרסום הטוב ביותר שקיים.

ברגע שאתם מפרסמים בפייסבוק אתן יכול ליהנות מהגרסה דיגיטלית של פרסום מפה לאוזן.

מעורבות חברתית ופרסום פוסטים ויראלים זו המפתח לפרסום בפייסבוק.

 מיקוד לקהל ספציפי

כך שאם המודעה שלך מופיעה בפיד החדשות של אחד מהחברים שלך והוא ביצע שיתוף או לייק למודעה שאר החברים שלו רואים בדיוק מה הוא עשה ועלולים להתעניין גם באותה מודעה. במידה והמודעה אכן תהייה רלוונטית עבורם יש סיכוי שהם אף ינקטו פעולה ויצרו עימך קשר.

אתה יכול למקד לפי תחומי עניין, עיסוק, גיל, מקום מגורים, תחביבים ועוד… כן עד רמה כזאת אפשר לבוא ולפרסם לקהל באופן ישיר וממוקד.

זה לא סוד שמיקוד לקהל פוטנציאלי משיג תוצאות טובות בהרבה משאר הפרסומים. מכיוון שאתה יודע שאתה מפרסם לאנשים שיש להם סבירות גבוהה להתעניין בתוכן שאתה מקדם או במה שיש לך להציע.

 התמקדות בפרסום איכותי ולא כמותי

אינך זקוק לכמות אדירה של מעורבות חברתית, הרי זמן והתעסקות שווה לא מעט כסף. לכן הפרסום חייב להיות ממוקד ומותאם בצורה הטובה ביותר לצורך קבלת לידים איכותיים ככל שניתן.

 פשוט, נוח, קל ומותאם לגולש

אתה חוסך כסף. אתה חוסך סכום כסף עצום בכך שאתה לא מפרסם לאנשים שלעולם לא יתעניינו.

והסיבה העיקרית הרביעית לכך שהפרסום בפייסבוק כה אפקטיבי הוא בגלל התנהגות המשתמשים שלהם.

 הנגישות לרשת החברתית פייסבוק

הם ידעתם שמשתמש ממוצע בודק את הפייסבוק שלו למעלה מ-30 פעמים ביום? הזוי לא???

לנצל את החשיפה הזאת כדי להעביר לו את המסר שלכם, להראות לו את המותג שלכם ולנסות לתפוס אותו בכל רגע נתון במקום הכי פרטי שלו.

מעוניינים בפרסום ממוקד ואיכותי בפייסבוק? צרו איתנו קשר ותיהנו משיחת ייעוץ ראשונית חינם מותאמת לעסק שלכם.

שתפו פוסט זה

Share on facebook
Share on whatsapp
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email

מאמרים נוספים בנושא שיווק באינטרנט

מעוניין בשיחת ייעוץ ראשונית חינם לגבי העסק שלך?

השאר פרטים ואנו נחזור אליך בשעות הקרובות, מבטיחים!

לוגו ווב אקטיב - שיווק באינטרנט

חזרו אליי בבקשה לגבי
שיווק באינטרנט