בניית אסטרטגיה שיווקית

היום כל האנשים בעולם מחוברים לאינטרנט כמעט 24 שעות (חוץ מהשעות שהם ישנים שזה גם לא יותר מדיי) הם מחוברים בבית ,במשרד בכל מקום שבו הם יכולים לגשת בקלות לאינטרנט באמצעות מחשבים שולחניים או מחשבים ניידים. בעידן המודרני של היום הטלפונים הסלולריים לקחו את היכולת שלנו להיות מחובר צעד אחד קדימה. בזמן שאנשים יכולים להסתנכרן עם האינטרנט או המיילים שלכם דרך המחשבים , היום עניין זה הפך פשוט הרבה יותר נגיש וקל באמצעות הסמארטפונים המדהימים שפשוט שינו את חיינו.כל מה שעשינו פעם עם המחשב הרגיל היום ניתן לעשות בסלולארי שלנו בכל מקום בארץ או בעולם, אם זה לגלוש באינטרנט,לדבר עם חברים בפייסבוק ועוד.. למעשה, חווית הגלישה בטלפונים הסלולריים הפכה למדהימה ונוחה בצורה משמעותית לגולש.ראה מאמר בנושא בניית אתר סלולרי לחשיפת האתר העסקי שלך בצורה הנוחה ביותר ללקוחות חדשים שרוב עבודתם מתמקד בסלולר. לא משנה אם אתה מנהל עסק קטן או גדול , עסק אינטרנטי או חנות בקניון , אתה חייב להבין מהן המטרות של תוכנית אסטרטגית נכונה המפיקה את המרב לעסק שלנו במינימום הוצאות,הפונה לקהל היעד המתאים תוך הענקת חווית גלישה איכותית ומהנה ללקוח, שיחזור כל פעם מחדש לבדוק מה השתנה ואיזה מוצרים או שירותים חדשים אנו מציעים. עיקר האסטרטגיה השיווקית הנה אופטימיזציה למנועי חיפוש תוך מתן דגש על הכנת בסיס האתר בצורה הטובה ביותר ,הכנת תבנית איכותית המותאמת לסריקה של מנועי החיפוש,נוחות מרבית לגולש ועוד… האופטימיזציה של אתר אינטרנט אינה כרוכה בתשלום רב, אך היא כרוכה בשעות עבודה מרובות ובעלי מקצוע איכותיים בעלי ניסיון בתחום מכיוון שזה בעצם השלד הראשון של האתר האינטרנטי שאנו מעוניין לבנות ולקדם. מטרתנו בבניית מערך אסטרטגי איכותי הנו להופיע כמה שיותר למעלה במנועי החיפוש במילות מפתח הרלוונטיות. הרי לא פעם או פעמיים אמרו לנו לפני שהתחלנו להיכנס לשוק האינטרנטי שלא מספיק בבניית אתר , צריך לקדם אותו, להתאים אותו על מנת שבאמת נוכל לקבל תוצאות ולגייס לקוחות חדשים. האסטרטגיה השיווקית צריכה לשים דגש על הגדלת כמות המבקרים לאתר שלנו , זהו בעצם המטרה העיקרית. ככל שיהיה לנו באתר יותר מבקרים כך הסיכוי שלנו לבצע מחירות או שירותי מיוחדים עולה. החשיפה עולה אנשים מתחילים להכיר ולדבר , זה מה שבאמת חשוב , יכול להיות שיש לכם את האתר הכי יפה בעולם , אך בעצם הוא לא נוח למשתמש , ולא השקעתם את המרב כדי לקדם אותו ברשת ולכן אין הזמנות ואין כניסות. אז קדימה לעבודה. ראשית בכל אסטרטגיה שיווקית יש לשים את כובד הראש על קידום האתר , זהו אחד התהליכים החשובים ביותר בעת הקמת ותחזוקת אתר אינטרנט לטווח הארוך , זכרו כי קידום אורגני (קידום האתר דרך כתיבת מאמרים לאתר אינטרנט, קישורים נכנסים ועוד…) אורך זמן ולכן בהתחלה מומלץ להשקיע בקידום ממומן PPC כדי להביא את הלקוחות הראשונים.

בנית אסטרטגיה שיווקית. זולה ונכונה לאתר האינטרנט העסקי שלך

ישנם סוגים רבים של אפשרויות שיווק באינטרנט, חברות קידום אתרים, אינדקסים גדולים ועוד…. לשלם עבור כל קליק שמפנה גולש לאתר שלך יכול להוות פתרון זמני לתחילת דרכו של האתר שהוא עדיין לא מקודם ואף אחד לא מכיר אותו ברשת. התשלום יכול להיות שונה מאתר לאתר ומושפע מהתחרות שיש באותו התחום. לכן יש לדעת מראש בצורה מדויקת באיזה מילות מפתח אנו משקיעים את מרב המאמצים ולאיזה קהל פוטנציאלי.

שתפו פוסט זה

Share on facebook
Share on whatsapp
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email

מאמרים נוספים בנושא שיווק באינטרנט

מעוניין בשיחת ייעוץ ראשונית חינם לגבי העסק שלך?

השאר פרטים ואנו נחזור אליך בשעות הקרובות, מבטיחים!

לוגו ווב אקטיב - שיווק באינטרנט

חזרו אליי בבקשה לגבי
שיווק באינטרנט