קידום אתרים ממומן PPC

קידום אתרים ממומן או בשמו המוכר PPC , הנו קידום אתרים המבוסס על תשלום עבור כל קליק.

התשלום מתבצע לפי מילות המפתח שקבענו מראש ורמת התחרות שיש עליהן.

ישנם שני מודלים עיקריים לקביעת עלות הקליק: כמות התוצאות והתחרות על אותה מילת מפתח.
בשני המקרים המפרסם חייב לשקול את הערך הפוטנציאלי של קידום אתרים ממומן . ערך זה מבוסס על מה שהמפרסם מציע כשירות או מוצר  ולכן הוא מצפה לקבל את הגולש הרלוונטי כמבקר באתר האינטרנט שלו וכמובן המפרסם יוכל להרוויח מאותו הביקור הנקודתי והמדויק  במידה וקידום האתרים הממומן מבוצע על ידי חברה בעלת ניסיון בקידום אתרים ממומן מסוג זה , ניתן לראות הכנסות עיקריות בזמן ביצוע הקמפיין הממומן. במידה והאדם או החברה שמבצעת את הקידום אתרים הממומן אינם מנוסים בתחום , העלויות יהיו מוגזמות ללא שום תועלת ולכן לפני ביצוע של קידום אתרים ממומן יש לחקור לעמוק מה החברה שעומדת מאחורי קידום האתרים הממומן. קידום אתרים PPC יכול להניב תוצאות בטווח הקצר ובטווח הארוך. כמו בצורות אחרות , התמקדות בפרסום הוא מפתח להצלחה בשיווק באינטרנט או בשיווק בכלל. הגורמים  שלעתים קרובות ניתן לשחק במסעות פרסום שונים כוללים תוספות איכותית של היעד (לרוב מוגדר על ידי מונחי חיפוש שונים המצטרפים למנוע חיפוש, או לתוכן של דף האינטרנט שהגולשים נחשפים אליו.

שיטת הפרסום – קידום אתרים ממומן PPC .

בשיטת הפרסום הממומנת, המפרסם ו”מנוע החיפוש” מסכימים על סכום קבוע שישולם עבור כל קליק. במקרים רבים ניתן לראות באופן מפרט את העלות לקליק (CPC) באזורים שונים של כלי המילות מפתח AdWords. התקציבים למילות המפתח השונים קשורים לעתים קרובות לתוכן בדפים הרלוונטיים  עם תוכן שבדרך כלל מושך אליו מבקרים איכותיים המחיר  לקליק גבוה יותר מתוכן שמושך מבקרים פחות איכותיים.

עם זאת מודל  הוא דיי שונה באתרי השוואת מחירים כמו זאפ או כמה. בדרך כלל הסכומים הם קבועים עבור קליק בלי שום קשר לתוכן האתר , מספיק שכותרת העמוד תהיה רלוונטית למוצר שאתם מפרסמים וזכיתם בקליק , השאלה היא האם זכיתם להרוויח לקוח. עם זאת, שיעורים אלה הם לעתים קרובות בעלויות נמוכות יותר ומפרסמים יכולים לשלם יותר בשביל להראות במקום גבוה יותר או במודעה מודגשת.

כאשר מילת מפתח המודעה היא חלק מדף תוצאות טבעי במנוע חיפוש,המכרז הממומן מתקיים בכל פעם מחדש בחיפוש אחר מילת המפתח שההיצע שלה גבוה יותר ובהתאם לכך המחיר לקליק משתנה באותה מילה או נושא רלוונטי. כל ההצעות למילות המפתח שמטרתן של המחפש בהתאמה מושלמת של המיקום הגאוגרפי שלו, היום והשעה של ביצוע החיפוש במנועי החיפוש, ככל שהמידע מדויק ומכוון יותר כך הסיכוי להרוויח גולשים איכותיים יותר עולה. במצבים רבים שקיימת תחרות גבוה ביותר במנועי החיפוש עבור נושא מסוים או תחום מסוים שימו לב שתופעה זו שכיחה ביותר , המחיר לקליק לאותה מילות מפתח יעלה ויתבצע סינון ראשוני מהיר לגבי המודעות הממומנות שהכי פחות רלוונטיות לתחום המבוקש.

מפרסמים רבים בקידום אתרים ממומן משלמים עבור כל קליק שהם מקבלים, כלומר הסכום ששולם בפועל זה סכום ההצעה בזוכה כמו במכרז פומבי. ככל שתשלם יותר כך תגיע גבוה יותר במנועי החיפוש , הרי מאחורי כל דבר קיים עניין כלכלי ורווחי.

על מנת למקסם את ההצלחה ולהשיג עלות קליק ממוצעת,מנועי החיפוש פיתחו מערכות ניהול אוטומטיות של הצעת מחיר המאפשרות קביעת עלות קליק ממוצעת לאותו נושא. מערכות אלו יכולות להופיע ישירות מול המפרסם, אם כי מי שמשתמש בהם בעיקר זה החברות קידום אתרים והמקדמי האתרים השונים. כלים אלה מאפשרים בדרך כלל לניהול הצעת מחיר עבור קליק בקנה מידה הגיוני וממוצע.

אתרי אינטרנט שעושים שימוש במודעות PPC יציגו פרסומת כאשר שאילתה מילת מפתח תואמת את רשימת מילות המפתח שהמפרסם ציין בעת הקמת המודעה, או כאשר אותו אתר תוכן מציג תוכן רלוונטי לחיפוש. פרסומות כאלה נקראות קישורים ממומנים או מודעות ממומנות, ומופיעות בצד התוצאות אורגניות ומעליהם. קיימות גם סוגי מודעות ממומנות שמופיעות באתרי אינדקס שונים ומגוונים. האפשרות לבחירה מוטלת על המפרסם בלבד.

אנו מבצעים את הקמפיין הממומן מתחילתו ועד סופו , תוך מחקר מדויק של מילות המפתח הרלוונטיות  לנושא המבוקש והתאמת המידע בתוכן האתר לצורך חשיפה איכותית ועלות קליק נמוכה ביותר. נשמח לעמוד לרשותכם בכל עת.

צור קשר
WhatsApp chat